تفاوت یوزرهای EAV و TRIAL

نود 32 دو نوع سرور برای آپدیت محصولاتش قرار داده یکی سرور اصلی و یکی هم سرور آزمایشی. سریال هایی که اولشان eav هست به سرور اصلی وصل شده و آپدیت از آنجا دریافت میکنند و سریال هایی هم که اولشان trial نوشته به سرور آزمایشی متصل میشوند. آپدیت های سرور اصلی و آزمایشی از نظر محتوا تفاوتی ندارند یعنی شما به هر کدام از سرور ها متصل شوید و آپدیت کنید در تعداد شناسایی آنتی ویروس ها تفاوتی ندارند تنها تفاوتی که هست سرور اصلی خلوت تر بوده و زودتر عمل آپدیت انجام میشود.

ما باید از کدامیک استفاده کنیم؟؟؟

1.برای نسخه های کرک نشده نود 32 بهتره که از همان یوزرهای eav استفاده کنیم.(trial هم میشود داد ولی یوزرهای trial کمتر در دسترس می باشند) و برای نسخه های کرک شده اگر درخواست یوزر پسورد داد از سریال هایی که اولشان trial داره استفاده کنیم (که معمولا نباید درخواست بده).

 


2.اگر یک بار نود را با سریال های eav دار آپدیت کنیم و بار دیگر  از نوع trial دار استفاده کنیم یا بالعکس ، این عمل باعث خواهد شد که نود آپدیت های قبلی رو نادیده گرفته و  دوباره حجم زیادی از آپدیت را دانلود کند. چون شما با این کار نوع سرور را عوض کردید و  ساختار فایل ها در دو نوع سرور متفاوت بوده باعث می شود نود سر در گم شود .

بنابراین با توجه به نوع آنتی ویروستان (اعم از کرک شده یا کرک نشده) همیشه از یک نوع از این سریال ها استفاده کنید.(البته نوع کرک شده معمولا درخواست یوزر پسورد نمیکند)

3.به دلیل اینکه سریال هایی که تو سایت ها به صورت رایگان قرار دادند اکثرا eav دار هستند : (مثلeva-44705430 ) وکمتر سریال هایی از نوع trial-33632565 قرار می دهند و باتوجه به اینکه ما باید همیشه از یک نوع از این یوزرها استفاده کنیم و نمی توانیم نوع آنها را عوض کنیم پس با کمبود یوزر پسورد مواجه می شویم بنابراین بهترین کار اینست که ما بیاییم از نسخه کرک نشده استفاده کنیم و همیشه به آن یوزر eav دار بدهیم و آپدیتش کنیم.
در این صورت هم نودمان از حالت نسخه آزمایشی در آمده و به نسخه دائمی تبدیل میشود و هم اینکه هیچ موقع با کمبود یوزر پسورد مواجه نخواهیم شد.

در پایان هم توصیه من اینست که سعی کنید از کرک استفاده نکنید و با دادن یوزر نیم و پسورد معتبر از سایت های معتبر یا از سایت آپدیت روزانه آنتی ویروس نود32 آپدیت کنید.

موفق باشید
..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: